Monday 23 May 2011


Salam Hormat,

   Kepakaran kami ialah membantu menyelesaikan masalah lelaki-lelaki atau suami-suami yang lemah di ranjang. Kami menawarkan solusi masalah tersebut.

   Terima kasih kerana mengunjungi website ini. Anda mungkin salah seorang dari jutaan rakyat Malaysia yang tahu website ini melalui iklan yang disiarkan diakhbar-akhbar, kad bisnes, envelop, resit, internet, rakan-rakan, pelanggan-pelanggan dan dari kami sendiri. Walau siapapun anda, kami sedia membantu. Diharap anda terus melayari website ini dan membaca terlebih dahulu produk-produk yang kami tawarkan sebelum membuat keputusan. Kami sangat gembira jika produk-produk ini yang anda cari selama ini dan mampu menyelesaikan masalah anda. Sebelum itu, kami memohon maaf jika ada visual yang menganggu emosi pembaca. (Tujuan kami siarkan untuk kebaikan bersama). Kami akan menanti keputusan anda tanpa paksaan. Jika positif, kami bersedia bersahabat dengan anda. "Pelanggan Kami, Sahabat Kami, Sokongan Murni, Kami Hargai". Terima kasih tanpa batasan!

Ajis ~ 010-7955833





VIMAX. KAPSUL UNTUK LELAKI. SOLUSI MASALAH KELAKIAN ANDA!

Kapsul yang diformulasi khas untuk lelaki bagi mengeratkan hubungan intim suami isteri dan membantu masalah lelaki yang mempunyai "SENJATA" yang kecil dan sederhana dengan selamat, efektif dan cepat. Terbukti berbaloi! Tiada pesaing! Lelaki yang perkasa memilikinya! Paling Laris!










PACAK LANGIT PEARL. JENAMA LELAKI PERKASA.

Kapsul khas untuk menghidupkan kembali "SENJATA" lelaki yang telah mati. Membantu mencapai ereksi penuh yang terhebat. Pada bila-bila masa dan memberikan pasangan orgasm berganda! Mengembalikan nostalgia ketika baru sahaja berumah-tangga!






PL SUPERGEL. GEL UNTUK SUAMI. KETAHANAN TANPA SAINGAN!

Gel pelambat  untuk kepuasan suami isteri. Mampu beraksi melepasi 30 minit dengan mudah, efektif dan selamat. Tiada kesan sampingan. Rumusan 100% herba buatan tempatan. Pilihan ribuan suami budiman. "PAPA JUARA, MAMA GEMBIRA"
 






MOZEHERBS. GABUNGAN 9 RAMUAN TERBAIK MALAYSIA.

Kembalikan kesihatan terbaik anda dalam tempoh 10 hari. Rawatan alternatif untuk membantu penyakit-penyakit kronik. Sangat berkesan untuk penyakit gaot, sakit sendi, sakit tulang, sakit otot, sengal-sengal badan, bengkak-bengkak di tangan, keletihan, tekanan/stres, & kembung perut.
 





HEMPEDU BUMI. "KING OF BITTER".

Menyelesaikan masalah gula di dalam badan. Sangat mujarab untuk merawat dan menyembuhkan kencing manis & darah tinggi. Lulus KKM. Pilihan farmasi & doktor. Melebihi 100 ribu pengguna di seluruh Malaysia!
 




"Kami telah menggunakan terlebih dahulu semua produk-produk yang ditawarkan sebelum memasarkan kepada pelanggan-pelanggan. Kami juga banyak menerima tawaran dari pembekal-pembekal untuk memasarkan produk-produk mereka. Oleh itu, 5 produk yang kami tawarkan ini, sangat berkesan untuk kami dan kami yakin, ia juga pasti berkesan untuk anda! INSYAALLAH."

No comments:

Post a Comment